14.10.05

Algu hem va dir fa temps: despres de la calma arriba la tormenta,
jo se, que fa temps que esta a punt d'arribar.
pero se que cuan acabi, deia ell, ploura un dia solejat
jo se que cauran reflexos entre l'aigua
jo vull saber has vist mai la pluja?
jo vull saber has vist mai la pluja?
caient un dia solejat
ahir i els dies anteriors, el sol era fred i ploia amb força
jo se que ha estat aixi en tot moment,
sera aixi sempre, cuan ella pasa a traves del cercle, rapid i lent
jo se que no puc parar, i hem pregunto
jo vull saber has vist mai la pluja?
jo vull saber has vist mai la pluja?
caient un dia solejat


CCR

1 comentario:

Anónimo dijo...

Picasa 2.1
Google's free software program Picasa is now available in version 2.1, which adds support for RAW files from a number of manufacturers including Canon, Nikon, Olympus, Pentax, Kodak, Sony, Minolta and Fuji.
Take a look at this 'cycling uk' related site. It can be found here cycling uk.